По статистиці, українські користувачі проводять у месенджерах та соціальних мережах у телефоні близько 4, а інколи й 6 годин на день. Майже кожен із них стикався з підозрілими або відверто безкорисними рекламними повідомленнями, які прийнято вважати спамом.
В Rakuten Viber дали кілька порад, як зменшити кількість таких СМС – передає Speka.
Нагадаємо, не так давно розповідалось про те, як обрізати смородинові кущі навесні, щоб влітку вони рясно вродили, а ягоди були крупними та солодкими. Позбавляти чагарники сухих і здерев’янілих гілок треба до набухання бруньок.
Що радять у Viber для зменшення спаму
Щоб зменшити кількість вхідних спамних меседжів, треба:
- Блокувати рекламні та/або шахрайські повідомлення, щоб у майбутньому не отримувати СМС від цих номерів. У «Вайбері» можна занести в «блекліст» контакт навіть без попереднього листування;
- Змінити правила конфіденційності, заборонивши вхідні СМС від невідомих номерів (це можна зробити у розділі «Налаштування»);
- Групувати чати у папки, щоб відразу виявляти меседжі, які не відносяться до жодної категорії, а отже, є підозрілими;
Окрім всього, перерахованого вище, у Viber радять не лишати нікому свої контакти без необхідності і по можливості не публікувати їх у соціальних мережах.